joi, 3 martie 2011

Vaca bankista

Am sa incep cu ceva ce stiti deja: NU AM BANI DE RATAAAA!!!!
Nu, nu am sa va trimit mail cu o poza de-a mea + un comentariu lacrimogen in care sa va cer bani pentru internare, desi cred ca mi-ar prinde bine un scurt concediu la Spitalul 9 sau Socola, nu am preferinte, atata timp cat sunt sedat in permanenta si nu trebuie sa aduc pastile de acasa.
Dragilor astazi vom vorbi despre cel mai spectaculos exemplar din arealul urban contemporan si anume acea vaca  cu cracii pana-n gat perpetuu zambitoare(mai rau ca la Mc-fastshit la tava) cand depui banii la timp, care te suna dis de dimineatza cand ai intarziat cu plata si da, acel monument de nesimtire si nepasare invelita de o cetza lipiciosa de prostie blocata cumva in proceduri cacacioase si fara sens.
Vaca bankista bou de birou(vbb), pe el il vom aprofunda , un exemplar falos k un pin,  imbracat in dungulite geluite la max. Dupa primul  contactul cu acest cioclu angajat la PompeFunebre RBS Obregia srl nu-ti ramane decat un miros intepator de eau de toilete si tatuat pe retina un model de cravata viu colorata  datatoare de energii pozitive.
Hai sa nu mai bat campii si sa va povestesc, a trebuit sa fac demersuri pentru o reesalonare sau o refinatare sau ceva care sa-mi usureze plata ratei. Am incercat la alte banci dar pentru ca nu sunt angajat ci PFA, nimeni nu a vrut sa ma refinanteze, asa ca m-am intors cu coada intre picioare la banca visurilor noastre, RBS/ABN.
Zambitor le-am povestit problema mea:"Sunt PFA si as vrea, tra, la, la, .....daca se poa...??!!". Cur sa nu, raspunse vaca bankista bou de birou si m-a pus sa aduc un dosar cu niste tampenii. Zis si facut, dupa vreo 2 saptamani de drumuri si bataie de cap, timp pierdut pe la dep. juridic pe la personal si mai stiu eu pe unde, am reusit sa produc acel dosar pe care l-am si dus la banca . Vaca bankista bou de birou m-a felicitat dar m-a mai trimis nush pe unde pentru nush ce hartie pentru ca bineinteles ca minunatul dosar era incomplet, ok, dupa inca o saptamana, cu capul plecat dar dand totusi din coada  m-am intors la bank si am depus cele necesare reesalonarii .
Vbb  m-a informat ca am sa primesc un raspuns in 2-3 saptamani, in timp ce pozitiona strategic pe biroul lui dosarul cu pricina.
 Ma duc acasa si astept telefonul, trec 2-3-4 saptamani si nimic, nu telefon, nu nimic.
Imi misc tartanul pana la bank, si ce sa vezi?
 Dosarul minunat era in acelasi loc strategic de pe biroul marelui vbb

As finaliza cumva dar cred ca am spus destul, pot doar sa le dedic o piesa:
http://www.youtube.com/watch?v=k6pE-2g4hZU

Pace, pace intre doua vace!

midsize-girls

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu