miercuri, 23 martie 2011

Vaca de RO in criza

Buna dragele mele vacute, astazi vom vorbi despre CRIZA (si voi care credeati ca nu sunt o vaca serioasa...) si cum nu ne afecteaza ea pe noi, vacile de RO, deloc.
La noi vacile nu-si pot manca parizelul decat in fata unui televizor 3D si intepandu-le in fund din buzunarul din spate nush ce tableta de la nush ce japonez inundat.
La noi iti iei cateva vouchere de pe vreo trei dacii 1300 si ce faci? te duci cu ele, mai schimbi niste evro si-ti iei Porchiiie (masina rosie cu aripioare), nu conteaza ca nu ai bani nici de gaz, nici de pana, nici macar de solutie de parbriz. Ai Porchiie.
Ca si voi, cred cand a inceput prostia asta m-am gandit: "Fratee sa vezi tu cum se germanizeaza vacile de RO". Ete caca, da' de unde. Cel mai bun indicator la cat de ignorante pot fi vacile de RO este faptul ca atunci cand ma duc la cumparaturi in locuri unde ai nevoie de fise pentru carutz, ma umplu de bani (da este posibil sa ma fi vazut prin parcari vanand carucioare).
Dar sa ne intoarcem la noi/voi cei care cititi prostiile astea, noi/voi care in aceasta perioada a trebuit sa ne reinventam si sa cautam noi modalitatzi de a face un banutz in plus.
Nu am sa va cer sa-mi impartasiti ce ati facut in plus si daca v-a si iesit, dar sa stiti ca ar fi placut sa comentazi si voi ceva;)
In acest sens am sa va spun cum poate un supraponderal  barbos si balbait sa faca un banutz.Cei mai multi dintre voi stiu deja iar cei ce nu stiu pot vedea chiar aici:

http://www.primatv.ro/emisiuni/impas-in-doi/foto-si-video.html

Da, eu sunt uratul cu bocancii mishto;) pe care in gasiti aici:

http://www.beautyofpain.ro/


Pana la urmatoarea aberatie, pace intre doua vace!

Si nu, nu au fost vatamate animale, nici macar sexual:(!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu