miercuri, 9 martie 2011

Vaca cu chipiu part-time

La sfarsitul anului trecut am fost la nunta unui  coleg din perioada cand eram vaca corpotatista. Nunta a avut loc intr-un cartier rezidential din Ilfov, undeva dupa 1Decembrie.
Despre nunta nu am ce sa va spun, decat ca a trebuit sa apelez la prietenul meu "Old no7" sa ma dezmortesc. Nici nu am ajuns la sarmale ca deja eram atat de amortit incat cadeam de pe scaun, si ce m-am gandit eu? Ca o pot lua usor, lipa, lipa perpedes spre Bucuresti. Ziz si facut, dar nu inainte de a mai lua o sticla de vin, ca de, aveam nevoie de lichide pentru un drum asa de lung. Si uite asa ma plimbam cu mari probleme de echilibru cu un con de semnalizare ( nu stiu de pe unde l-am recuperat)  in mana dreapta si cu o sticla in mana stanga pe la ora 2 noapte pe un drum national intens circulat.
La intrare in 1Decembrie,  oops! un echipaj de politie  care imi facea semn gratios cu tonfa sa ma indrept spre ei."Am belit-o !!" mi-am zis in gand.
Dar contrar asteptarilor mele, nu m-au incaltat si nici amendat, ba mai mult, mi-au oprit pe rand un taxi si un camion de 16 tone care sa ma duca in Bucuresti. Dupa ce am refuzat amabil ofertele mi-am luat ramas bun de la noii mei prieteni nocturni si mi-am continuat drumul in zig-zag  pana m-a recuperat sotia me.
In acea minunata seara am cazut in cap de 3 ori, in fund de 2 ori iar in alte pozitii nu-mi aduc aminte de cate ori.
Cam la o saptamana dupa eveniment, in timp ce eram la un client, vad ca un nene chel, sofer pe ambulanta  se uita insistent la mine, ma o-i fi eu sexy da nici chiar asa incat sa bag boala in gay duds asa ca de curiozitate incep o conversatie despre vreme, bla, bla,... "Nu ma mai tii minte, nu??" (el) "Ahh,..."(eu)  si atunci imi reamintesc, era unul din prietenii mei nocturni, ba mai mult era cel ce mi-a oprit camionul. Am vorbit cu omu cam 30 de minute, este un super tip care are chipiu part-time si salvare la fel.
Nu stiu daca asa ceva se mai intampla si in alte tari, dar daca asta este doar la noi propun ca pe emblema tarii sa fie pus la loc de cinste o jumatate de chipiu.

Cum naiba ca vaca interlop sa nu infloreasca intr-o tara cu politisti part-time?

http://www.youtube.com/watch?v=97wwzOzS8_Y&feature=related



Animalele abuzate in acest post nu au chipiu, nici macar jumatate!

midsize-girls

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu