sâmbătă, 19 februarie 2011

Vaca carova

Dedicat vacilor de peste Prut.
Acest post nu se vrea a fi unul nationalist, vreau doar sa nu uitam ca si ele sunt niste vaci cu sange romanesc. Cei ce au cunoscut acest tip de vaci nu ma vor contrazice cand voi spune ca, desi nu este vina lor, au un sindrom al persecutiei mult mai exacerbat decat al nostru, lucru pe care sincer eu nu il inteleg si care lor nu le face deloc cinste.
Acest sindrom al persecutiei se manifesta diferit dar cel mai mult ii afecteaza in interactiunea cu noi (vaca mai mare).
Vacile carova boi sunt super de treaba, intreaba daca nu au inteles o gluma, sunt belea la petreceri si super saritori cand ai nevoie de ajutor. Respect!
Vacile carova vaci. Mare grija aici: nu sunt misogin, iubesc sexul opus indiferent de culoare, orientare politica, zona geografica, nivel de igiena, etc..Am sa dezvolt aceasta ramura pentru ca am cunoscut un exemplar (sper, nu caracteristic).
Am cunoscut acest specimen, sa-i spunem vaca carova de dr. taberei, prin intermediul vacii nevasta.
Eram la inceputul relatiei si bineinteles ca trebuia sa trec examenului caudin al prietenelor ei (vacile boi stiu despre ce vorbesc). Bineintelesc ca am acceptat cu greu si zvarcolindu-ma pi jos sa merg la aceste intalniri  foarte, dar foarte plictisitoare pentru orice vaca bou care nu este gay (ascuns in sifonier;), dar asta este, ce nu face boul pentru vaca lui?!
 Ce mai, a fost foarte greu, asta pana ce la intalniri au inceput sa vina si partenerii vacilor din cireada nevestei. Atunci l-am intalnit pe vaca bou de dr.taberei, partenerul vacii carova d.d.t, care s-a dovedit a fi un bou pe cinste, cu care aveam ce vorbi si cu care am crezut ca ma inteleg foarte bine, ce sa va zic, era inceputul unei frumoase perioade de lactatie.
Numarul intalnirilor a crescut intre noi (cele 4 vaci), singurele chestii care inegreau cumva amicitia dintre noi erau starile de n.f. ale vaca carova d.d.t. iar eu fiind o vaca punkista de actiune si vazand potentialul negativ asupra relatiei mele cu vaca bou d.d.t. incercam cumva sa o imblanzesc sau cel putin sa o fac sa rada, recunosc, de cele mai multe ori cu glume proaste, facute bine.
Acest lucru parea sa functioneze. M-am inselat, toata pustulentza a explodat cand am fost cu totii intr-un concediu.
Mamaa cat a putut acumula creatura asta, iar cand a explodat, eram pur si simplu plin de balega. Sincer, momentul "exploziei" a fost singura data cand mi-a placut de vaca carova d.d.t. pentru ca a demonstrat ca poate comunica, desi intr-un mod rudimentar si plin de ura. Marea intrebare ramane, de ce atat de tarziu? ne stiam de catziva ani. De ce pana atunci, nimic? Nu mai conteaza, ceea ce conteaza este ca  victima colaterala a fost ceea ce eu am crezut ca era o prietenie cu vaca bou d.d.t.
O sa va intrebati probabil, de ce exemplul asta? Simplu, vacile boi ca mine dupa o anumita varsta nu mai pot lega prietenii cu alte vaci boi la fel de usor ca in anii tineretii, pentru ca deja este format ca individ si compromisurile il lasa cu dureri de spate.
Ce avem de invatat de aici?
-asigurati-va ca glumele sunt intelese cand le faceti cu o vaca carova vaca;
-Stela Popescu nu are simtul umorului.
CU TOATE ASTEA, IUBESC VACILE CAROVA, DAR MAI PRESUS DE ORICE, LE IUBESC JINUL!!!

http://www.youtube.com/watch?v=bJJPyEsP9T0


La producerea acestui material, nu au fost vatamate animale (cel putin, nu voit) nici macar intr-un mod sexual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu