marți, 22 februarie 2011

Vaca suicidal

Da, iar este ora 3 jumate si eu nu dorm! am o stare de rahat pe care sincer tre sa o impartasesc cu cineva.
Postul asta nu este unul despre un tip de vaca ci pur si simplu despre o stare de vaca, stare prin care trecem cu totii din cand in cand, mai putin vacile sedate.
Am putea sa dam vina pe astenia de primavara, conjunctura lui bla, bla cu bla,bla, menopauza, andropauza, una din zilele acelea ale lunii, saorma cu prea multa maioneza sau pur si simplu pe faptul ca "domle eu nu am avut noroc niciodata, niciodata nu am castigat la Loto si in plus m-am nascut si cu fata asta care nu ma ajuta deloc".
Ca sa va ajut sa vizualizati cumva aceasta stare, asta in cazul in care nu ati identificat-o inca, stiti voi vacuta aia care se opreste fix in mijlocul drumului si uitandu-se  relaxata la tine cum incerci sa o ocolesti, dar nu poti ca este coloana pe contrasens, rumega, se pisa si se baliga in acelasi timp?Ca asa arata.
Am ceata pe creier, n-am chef sa ma joc, nici macar cu mine ce dacu fac?unde se duce viata asta a mea? de ce nu-mi plac cravatele stranse bine in jurul gatului?de ce nu-mi dau jos barba? de ce nu fac dus mai des?de ce ma urasta nevasta-mea?(lesne de inteles;)), de ce nu fac parte dintre cei care coboara "voiosi" dis de dimineata la metrou? de ce chelesc? de ce nu scap de burta asta?de ce nu sunt si eu copil de bani gata? unde am gresit? de ce nu-mi iese nimic? ce are Boc cu mine?
De ce?De ce?De ce? Si uite asa trece si noapte asta si adorm  linistit, fix cand suna ceasul de desteptare a nevesti-mii.
Adorm cu un sentiment de implinire, nu a mai trecut o zi degeaba, i-am facut  sotiei cafeaua si senvisul.

http://www.youtube.com/watch?v=9SSUQxGjZZ4

La producerea acestei flatulatii nu au fost vatamate animale, nu am avut chef!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu