luni, 21 februarie 2011

Vaca de la casa

O cunoastem cu totii, este acea entitate netafizico-transcendentala care ne fute existenta. Cum? eh, are ea modul ei de a te face sa te simti ca un rahatzel cu o bucata de plastic.
Fie ca faci glumite, fie ca esti serios, tot te arde. Ori dubleaza un produs pe bon (din greseala, cica), ori iti da o stare de suicid sau dorinta de ati ciomagi consoarta ori castra partenerul.
No, acum de ce ar face ea asa ceva? Unii ar spune ca este obosita din nastere, altii ar spune ca la cate rahaturi inghite de la ceilalti clienti,.....am inteles, dar ce are cu mine? Eu ii zambesc, ii aranjez produsele intr-o ordine usor de trecut prin piuitoare, mai am energia si vointa de a incerca sa si glumesc. Pana aici, casa este inchisa! what??! pai nu putea-i, in cucu meu,  sa-mi spui inainte sa aranjez produsele??
Ei,.. si mai este si cealalta categorie, cea care prinde glumele si crezi ca in sfarsit ai gasit si tu vaca de la casa ideala si ia sa cumperi numai de acolo pentru ca numai acolo esti inteles si nu iti da nimeni peste nas ca ai uitat pinul, sau nu vrei sa cumperi si punga de la ei, sau  cred ca ai atatia bani si poti cumpara tot ce ai in cos, sau nu se uita urat la tine ca ai uitat sa-ti iei si tigari si o pui sa-ti faca alt bon, etc..
Eh, pe dreq, da intelege glumele, chiar rade la ele, dar simte nevoia sa glumesca si ea cu tine, si nu oricum, atunci cand sunt cel putin cinci pesoane dupa tine la casa de marcat,  baga ceva de genul:"Vai domnu', ati adus o punga asa de mare doar pentru trei produse?!"; sau :"Ah,. mai trebuie sa va dau rest 3 lei, ce ciocolatica sa-mi iau  cu ei?" si "Jana!!!(colega de la casa vecina) , uite fata domnu' a cumparat ciocolata,.. de aia de ne place noua. Avem ce manca cand iesim din tura!"
Si uite asa plec interzis de la orice casa de marcat si ma intreb in sinea mea:"Acum, cu ce  dreq am gresit?"

http://www.youtube.com/watch?v=PbTCemd6RKM

La producerea acestui rahat nu au fost vatamate animale, promit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu