marți, 15 februarie 2011

Vaca de la tara.

Azi am primit un telefon, vaca de la tara vrea antena prin satelit, yuppiiii, m-am scos frateeee,  voi castiga fabuloasa suma de 60 ron, bani cu  care constiicios sper sa-mi platesc benzina pana la locatie si poate si pensia, luna asta.
 Vaca de la tara este o specie aparte, cunoscatoare in profunzime a misterelor D.T.H (Direct to home) romanesc, intrucat deja  este la  a cincea antena pe care o schimba anul asta, a aflat numarul meu de telefon de la o alta  vaca de la tara multumita de serviciile prestate de je, si doreste neaparat, dar neaparat azi sa o urc pe un satelit, evident cu cele mai mici costuri din partea ei pentru ca bineinteles pe langa faptul ca este vaca de la tara se autointituleaza si vaca defavorizata datorita mai multe elemente subversive si rau voitoare in frunte cu nesimtitul de Boc, care a indraznit hir-ar al dreq, sa-i taie pensia de sandiloo, ca erau si aia niste bani si "manca si gura la copiii ei din ea".
Ea a auzit de la alta vaca de la tara, urcata de mine pe acelasi satelit ca vaca punkista face treaba buna si nu e nevoie sa-i dea nimic in plus, ca merge si asa.
Formandu-si deja o parere foarte buna despre mine pune mana pe tel si ma suna, ca vrea si ea ca tot e super oferta. Toate bune si frumoase pana ajung in fata portii si ma vede, aud deja un scrasnit de sfincter anal si o avalansa de intrebari neadresate, dar care ii scapara din priviri: "Haoleoo tre sa-l ascund pe ala micu?Oare nu mi-l mananca? Da cu porcu', cu porcu' ce fac? Asta,.. oare nu mi-l fute?"
Dar spre linistea ei incepem o discutie simpla, presarata cu glumite de autobaza, se linisteste, eu imi termin treaba, ea e multumita, ma plateste, dar bineinteles cu bani ficsi, ca na, e criza si eu oricum am venit la furat. Ii multumesc si-i spun: "Nu-i nimic, de la tine mai putin, de la Dumnezeu mai mult! si uite asa plec scrasnind un La revedere! urmat pe o tonalitate mai joasa de:" Baga-ti-ai pula-n mata de tartan ignorant!", deoarece iar trebuie sa aleg intre a-mi cumpara benzina sau tigari cu banii de cacat pe care tocmai i-am primit. Si uite asa o sa fie si urmatoarea vaca de la tara, si urmatoarea,  pana ajung sa am cirezi intregi.

Pentru aceste aberatii nu au fost vatamate animale, nici macar intr-un mod sexual!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu