luni, 14 februarie 2011

Vaci printre noi!

Salut, daca cineva are rabdare sa citeasca asta, clar se plictiseste mai mult decat mine, este un pic mahmur, suparat ca iar nu a putut dormi si mai mult decat atat, ar vrea sa se cace dar ala negru de seamana cu un crocodil iar nu vrea sa iasa si cand va iesi clar o sa se lase cu varsare de sange.De ce fac asta? nu stiu, poate datorita femeii care ma suporta de 11 ani si care imi spune ca ii dau o stare naspa cand debitez tot felul de ineptii. Nu stiu sa scriu corect, asa ca nu va deranjati sa ma corectati, sunt o vaca pierduta.
Dar sa ma prezint. Eu sunt vaca. De ce vaca? Foarte simplu, pentru ca vaci suntem cu totii, vrem sau nu. Lucrul asta nu este neaparat ceva rau, puteam fi oaia, dar vaca isi rezerva dreptul ca din cand in cand sa fie imprevizibila si sa se joace de-a vaca nebuna. Sunt(em) vaci pentru ca  asta trebuie sa fim intr-o societate "multilateral dezvoltata". Haideti sa facem un exercitiu de imaginatie si sa ne uitam in jur, ce vedem?
vaci la cozi, vaci la ghiseu, vaci in uniforma, vaci corporatiste, vaci santieriste, vaci la taraba, vaci la televizor, vaci la radio, vaci in filme, vaci fotbaliste, vaci maneliste, vaci outdoor, vaci indoor si putem continua pana mi se uzeaza tastele, altele decat cele pe care le folosesc la jocuri. Noi toti, vacile, ca si in zootehnie, suntem indrumate sa producem ceva, unele lapte, altele carne iar altele produc doar balega si lichid seminal. Problema apare cand noi, vacile care am iesit dintr-un sistem de productie industrial, ne-am trezit ca desi am fost programate sa producem lapte, brusc tre sa producem carne, wtf??? eh si atunci apare o minoritate, fara drepturi doar cu idealuri si tot felul de tampenii in cap (pauza de cacatoare). In aceasta minoritate intra: vaca punkista, vaca stridenta, vaca anti, vaca neadaptata, vaca emo si va mai stiti voi dragele mele.
La producerea acestui material nu au fost vatamate animale, nici macar in mod sexual!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu