joi, 17 februarie 2011

Vaca emigrant.

Asta este dedicata cumnatului "dongabone"(Spania), Fam. Zguby(N.Zeelanda), Fam.Glontz(Anglia) Fam.Nemo(Anglia) si pentru toate vacile care au ales sa pasca pe alte pasuni.

Sincer,.. niciodata nu am fost pentru plecatul in strainatate, nush de ce, poate imi plac prea mult injuraturile in romaneste, poate pentru ca sunt sado-masochist, poate nu am avut butoiul (paharul) plin sau poate ca mi-a fost pur si simplu frica.
Intotdeauna m-am mintit ca o sa se schimbe viata aici, ca o sa ne schimbam noi (romanii) sau intr-o nota mai razboinica, mi-am zis, "cum sa fug?raman, sa schimb eu treburile, pai daca fug si eu, ramanem la fel de dobitoace ca si pana acum". Toate astea s-au schimbat, in ultimul an cel putin, ma bate gandul grav sa plec, stai linistit cumnate, nu vin peste tine;).
 Dar raman cu aceleasi intrebari puerile, ar spune unii, de ce sa plec de la mine de acasa? de ce  sunt fortat sa fac asta? laptele meu nu mai este bun pentru romanik? de ce sa ma duc unde s-au cacat deja suratele noastre vacile nomade? de ce sa le inghit si eu rahaturile retarzilor pentru care am sa lucrez  acolo? Raspunsul nici nu trebuie sa-l caut prea mult, este aici, il simt, a intrat in intregime unde nu razbate soarele, NU AM BANI SA-MI PLATESC BANCA!!!!
Ei si atunci nu mai bine imi bag eu pula in ea de tzara si in drum spre aeroport dau foc si  la banca, nu mai bine plecam noi, cu totzii si ne intorcem dupa 5000 de ani, sub forma de lacuste?
Un lucru este clar, tara asta o sa schimbe in bine atunci cand populatia ei va fi de 5 milioane locuitori iar diaspora de 50 de milione, pana atunci suratele mele vaci emigrant, capul sus si nu ne faceti de kko ca va dau foc la BMW-ul din tara.
Hai sa imbacsim Evropa cu miros de mici la gretar, spor la bani!

http://www.youtube.com/watch?v=_WFp4kozlOU&feature=related

La producerea acestei dejectii nu au fost vatamate animale, nici macar intr-u mod sexual!

2 comentarii:

  1. Eh, lasa ca lubrifiaza totusi inainte cu un sms/amenintare, asa ca ma linistesc la gandul ca nu pemint accesul decat cu cerere scrisa;)

    RăspundețiȘtergere