miercuri, 16 februarie 2011

Vaca wanabi;)

Recunosc ca si eu am fost vaca wanabi,  cam dupa ce am terminat prostia aia de faculta si mai recunosc ca este musai sa ai un tel in viata legat de cariera si alte vrajeli de genul, ideea este urmatoarea :"Ai grija ce-ti doresti!"
So, se facea ca teminam si eu facultatea si dupa ce nu m-au primit aia in armata, m-am gandit sa-mi caut si eu un rost in viata incepandu-mi cariera (de piatra) intr-un departament de vanzari la o cunoscuta si relativ mare multinationala. Dupa vreo trei ani de inghitzit mult cacat de la o multzime de colegi, sefi, sefutzi, lingai, de sincer, unii chiar iti dadeau impresia ca au cioc de la urma de cacat ce o aveau pe botic, mi-am jurat ca dupa atata futai mi-am castigat dreptul sa fut si eu ceva, ce draq. Astfel mi-am propus ca la maxim 30 de ani sa ajung si eu Middle dick manager, zis si facut. Mi-am dat demisia, zicandu-mi ca voi avea o evolutie fulminanta doar intr-o companie mai mica, mult mai mica. Booon, dupa vreo juma de an de lancezit pe acasa si imputit cur in fata calculatorului, am gasit acea companie mica pe care o visam, da, pozitia era mai mica si banii mai putzini, dar nu conta, eu aveam un plan care urma sa functioneze, dupa un an de munca sisifica in fata calculatorului, desi aveam job de teren, timp in care am invatat sa joc foarte bine Counter Strike. Firma a dat faliment.
Primesc un telefon, era unul din fostii mei sefi de la "multifunctionala"de mai devreme,( Salut Bogdan!), "uite ca as avea un job pt tine, te cunosc deja, stiu ce poti sa faci, bla, bla, bla", m-am angajat.
Dar nu se poate, sa fie adevarat, nu, .nu , cred ca visez, eram SEEEEFFF, dupa cateva luni (sunt tare frate stiam eu ca am potential, am stiut intotdeauna), adevarat, sef de echipa, dar ce pulaa mea, eram SEEEEFFF, aveam ce futeeee,.... pana am invatat ca nu poti fute ca-i demotivezi, dar de ce nu?, eu in timp ce eram futut eram si motivat, ma rog dupa un an, a venit criza, i-am dat pe totzi afara. Firma a dat faliment.
Aveam 30 de ani.
 Ce am invatat eu din aceasta experientza? Invata sa faci altceva decat treaba aia rusinoasa cu mainile si nu te mai visa mare Manager, asta doar daca nu-ti place schema cu handel in jurul boticului.
Corporatisti de pretutindeni, nu ma urati, iubiti-ma, ca altfel va iubesc eu;)

P.S.: acum nu ma pot angaja nici la o benzinarie, pompar sau pompist, sunt supracalificat.

La productia acestui material nu au fost vatamate animale, nici macar sexual!

http://www.youtube.com/watch?v=kU2SRNU955c

2 comentarii:

  1. Bravo,nene.Am si eu cu cine sa ma conversez de acum incolo.Numa' sa nu atragi cireada incoace,ca ne suparam!Lasa boii sa se cocalareasca la ei,acolo,si sa ne vedem noi de treaba noastra,ok?Vacule! Si apropo':MAI LASA DRACU' ABUZU' DE ALCOOL IN CANTITATI INDUSTRIALE,CUMNATE!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multzam pentru suport fratili,apropo, cand faci si tu cinste?;)

    RăspundețiȘtergere